background

Bakım

Sahip olduğunuz cihazlara en uygun bakım hizmetini sunarak, hizmetinizin kesintisiz sürmesini destekliyoruz.

Bakım Aşamaları

  • Arıza Bildirimi: Kullanıcı tarafından telefon veya web üzerinden çağrı açılması ile süreç başlar.
  • Müdahale: Çağrı açıldıktan sonra KoçSistem mühendisleri, bakım anlaşması çerçevesinde belirlenen çözüm süresi içerisinde çağrıya uzaktan müdahale ederler.
  • Çözüm: Sorun uzaktan destek ile çözülemezse, çağrı saha ekiplerine yönlendirilir ve KoçSistem saha desteği ekipleri devreye girerek konsinye cihazlar ile sorunu yerinde çözerler.

Hizmet İçeriği

  • 81 ilde uzman teknik ekip
  • 7/24 Çağrı Merkezi
  • RMA takibi
  • Yetkili servis sağlayıcılığı
  • Konsinye cihaz
  • Arıza/Problem desteği
  • İşletim sistemi sorunları
  • Yerinde/ uzaktan destek
  • Service pack, patch, fix yüklemeleri
  • Periyodik raporlama
  • İstemci anti-virüs desteği

Faydalar

  • Kesintisiz hizmeti sağlama
  • İngilizce destek
  • Esnek ödeme imkanı
  • Verimlilik
  • 7/24 erişilebilirlik
  • İş sürekliliği

Çözüm ve Hizmetlerimiz

Mobil Cihaz Yönetimi

Envanterinizdeki bütün akıllı cihazlarınızın destek ve yönetimini tek noktadan sağlayın.

Danışmanlık

İşletmeniz için en uygun çözümleri, en hızlı şekilde hayata geçirmenize yardımcı oluyoruz.

Kurulum

Cihazlarınızın hem fiziksel kurulumlarını, hem de uzaktan kurulumlarınızı gerçekleştiriyoruz.

Onarım

Apple yetkili onarım merkezimiz ile Apple cihazlarınız için tüm onarım hizmetlerini sağlıyoruz.

KoçSistem Mobil İş Çözümleri

KoçSistem olarak mobil çözümlerde kullanıcılara App Store üzerinden erişebilecekleri uygulamalar sunuyoruz.

Apple Tamamlayıcı Hizmet Paketleri

Bu hizmet paketleri ile sizlere KoçSistem Ortak Yardım Masası, kurulum, onarım, konsinye cihaz, Apple danışmanlık, EMM/MDM hizmetleri sunarak hizmet sürekliliğinizi uçtan uca sağlıyoruz.

Nasıl yardımcı olabiliriz?